2013-07-12

Naujiena blog'e!

Sveiki visi, su jumis sveikinasi nauja rašytoja!

Esu Greta, man yra 14 metų. Stardoll'e esu - gretulikaa, jei ko nors norite paklausti, nesivaržykite ir man parašyti galite bet kada, tikrai į jūsų klausimus atsakysiu, ir stengsiuosi padėti.
Į stardoll'ą grįžau maždaug prieš savaitę, nes jau buvo atsibodęs ir didelį dėmesį skyriau mokslams. Grįžau tik vasarai ir tikrai negalvojau, kad pradėsiu rašyti į blog'ą, bet susigundžiau... Praeitais metais taip pat esu rašiusi į ši blog'ą, bet man nesisekė ir mane išmetė. Šiame blog'e rašo labai šauni kompanija, dėja Viktorijos galima sakyti nepažįstu, o su Aušrine esame bendravusios.
Einame prie reikalo. Blog'e vesiu dvi rubrikas:
Stardoll'o žvaigždės - šioje rubrikoje bus aprašoma apie stardoll'o žmones kurie yra populiarūs, kurie kuria šukuosenas, kokius turi nuostabius suite'us, tiesiog apie žmones kuriems netrūksta kurybos ir virtualiame gyvenime. Ši rubrika bus paskelbta kiekvieną trečiadienį, tik vieną kartą į savaitę.
Interviu su NCG - šioje rubrikoje bus imamas interviu iš kokios nors merginos laimėjusios NCG titulą (neseniau lamėjusios prieš 5 dienas). Interviu bus skelbiamas pirmadienį ir penktadienį.
Manau panelės, susipažinome, kažką sužinojote iš manęs, tikiuosi mano straipsniai jums patiks ir juos skaitysite su malonumu. Straipsnio gale pasirašysiu - gretulikaa.

Iki, gretulikaa 

3 komentarai:

Gabrielė ♥ Kvyn rašė...

O dar viena rasytoja, sveikinu :)

Unknown rašė...

Taip, ačiū. :)

Unknown rašė...

sveikinu :)