2011-09-04

Nagai nagučiai




Tikriausiai visoms merginoms patinka lakuotis nagus.  

Vienoms patinka kuo natūralesnės spalvos, kitoms - ryškios, dar kitoms patinka įvairūs piešiniai ant nagų. Man asmeniškai patinka natūralios spalvos, blizgučiai, bet šiaip aš nieko prieš už ryškiai rožinę ar kitokią gražią ryškią spalvą. 

Nežinai kaip atnaujinti savo nagus? Štai tau keletas įdėjų:

281271_1672625115447_1831983435_1057332_2567647_n_large

Nematyta? Tokius nagus galima pasidaryti ir stardoll'e, nes galima nusipirkti nagų laką, lygiai taip pat lakuojantį nagus.

Tumblr_lqk6lsraio1qm6ieno1_500_large

Gėlių motyvai... Primena vasarą. ♥

Tumblr_lm6fn6bod31qi3lo9o1_500_large

Gal ir gražu, bet ne kiekviena išdrįstų taip apsipuošti nagus...

Tumblr_lnm1zqksjx1qi3lo9o1_400_large

Dar šiek tiek gėlių...

Tumblr_lolv24jhj41qi3lo9o1_1280_large

Plunksnos...


Gražu, originalu ir labai lengvai įgyvendinama....


Paprasta, bet gražu...


Miela... Bet spalvas pakeisčiau pastelinėmis.

Water Marble!

Originalu ir gražu!


Priklijuojami nagai...


Mergaitiška...


Blizgučiai...


Labai gražu ir originalu...


Tinka visiems metų laikams...


Primena prancūzišką manikiūrą...

sugarpup:

Would anyone be able to tell me what nail polish this is?

Gražu ir paprasta....


Laaabai gražu...


Verta dėmesio...


Su gėlėm...

Na, manau, kad dabar visos lėksit pasidaryti panašaus manikiūro! Ar pravertė pranešimas? Ar patiko? KOMENTUOKIT!!!


Iki, jausrine

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

man idomu kaip ta antra pasidaryti?

eva_63 rašė...

Man atrodo kad ten priklijuoti nagai bet man jie irgi labai gražus ♥

rooberta rašė...

Kai kurie nagu dailes sunkoka padaryt :/

Anonimiškas rašė...

kaikuriu isvis neimanoma. ce man atrodo priklijuojami libdukai jei neklistu :)